New things started

Jag har varit på ridhuset till klockan tre. Där det var hopptävling för ponnyerna. Nu är jag hemma och har hunnit ta en dusch och vilat en liten stund, tog med mig datorn ut och har kollat på big brother samtidigt som jag fick i mig en tårtbit. Ikväll har jag inga planer.
Dom senaste dagarna har jag kännt mig stressad och av den orsaken inte mått så bra.
Jag har något som säkert många har, stressmage, jag får jätteont i magen väldigt lätt om jag börjar stressa, och det är verkligen inte den bästa kroppen den magen sitter i då jag är väldigt pratglad och tänker tills det känns som hjärnan ska sprängas ibland. Tyvärr kan jag inte göra något åt det och människorna i min omgivning får helt enkelt leva med det. då vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0