tidsfördriv

Du under 2011..

 

Har du gråtit? ja

Har du skrattat? går inte en dag utan att jag skrattar

Har du sovit i tält? inte vad jag minns

Har du varit på Gröna Lund? tyvärr inte

Har du varit på Liseberg? nee

Har du varit på Kneipbyn? vad är det?

Har du varit utomlands? yesbox

Har du varit i en annan stad? jöö

Har du bott hemma? jaa

 

 

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? kan inte kalla det min vän men jag visste vem det var

Har en vän sökt tröst hos dig? tror inte de

Har du sökt tröst hos en vän? lite kanske

Har du sovit över hos en vän? jarå

Har du varit kär i en vän? nej

Har du fått mer en fem nya vänner under året? yes

 

 

 

2011 har du:

Har du pussat någon? yesbox

Har du varit kär i någon? alright

Har du sovit med någon av motsatt kön? stämmer bra

 

 

 

När har du som mest..

Gråtit under 2011? ingen aning, minns inte
Skrattat under 2011? går inte en dag utan skratt


Denna månad...

Har du varit kär? yes, är fortfarande

Har du kysst någon? jadå

Har du pussat någon? yes

Har du kramat någon? flera gånger

Har du skrattat? klart jag har

Har du gråtit? inte vad jag minns men säkert
Har du varit glad? är alltid glad:D

Har du varit ledsen ? nja, isåfall bara över småsaker

 

 

När...

Grät du senast? minns inte  
Skrattade du senast? igår:D
Duschade du senast? igår

Lyssnade du på musik senast? igårkväll;)

Hade du kul senast? igår eftersom jag just vaknade

 

Vem..

Kramade du senast? Adam
Pratade du i telefon med senast? Adam

Fick du sms av senast? Adam

Hade du tråkigt senast? oj, minns inte men det var nog ett bra tag sen

Tycker du om någon just nu? hur mkt som helst!

Gröna eller röda äpplen? röda:)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? har inte varit ledsen på ett tag men antar väll att jag skulle ringa adam 
Vilken tid gick du upp idag?har inte klivit upp ännu:$

Har du sovit i din egna säng inatt? nä;)

Har du sovit ensam inatt? näärå:D

Hur svarar du i telefon? Beror på vem det är som ringer men typ oftast, hallå eller hej det är olivia:)
Vad ska du göra imorgon? skola sen plugga och packa, kanske hinner jag vara med adam också!

Var vill du bo när du blir stor? sålänge jag slipper sverige så är jag nöjd!
Vad vill du bli när du blir stor? ingen aning

Är det okej att gråta? Absolut!

Vilken årstid tycker du bäst om? Vintern för ovanlighetens skull.

Skulle du göra om du vann en miljon? Resa till ett varmt land och stanna där ett bra tag:D!
Bär du glasögon eller linser? nejnej:)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej nej men det är snyggt!

 


Har du piercing? nixpix  
Har du tatuering?  nej

Vill du gifta dig? nån gång ja!

Vill du ha barn? jarå:)

Solar du ofta? nja, händer väll

Är du bra på att laga mat?  haha verklilgen inte..  
Gillar du att dansa?jag älskar att dansa men är hur värdelös som helst:(

Hur vig är du? stel som ett kylskåp!

 

 

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's 
Tror du på ett liv efter döden? båda ja och nej, man kommer till himlen och lever fast man är ändå död för man finns inte på jorden eller nåttxD

Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska helt klart, HATAR morgonar då det är skola mest av allt... 
Vilken ögonfärg har du? bluue

Vilka hårfärger har du haft?minns inte men typ nyanser i blond och brunt, kanske lite rött också. Har iaf brunt nu:)!  
Är du beroende av något ? min pojkvän och mat hihi:$
Senaste låten du hörde? Spread a little light - molly sandén

Brukar du bädda sängen? sällan det händer tyvärr:$
Har du kysst någon under den senaste månaden? för andra gången, ja det har jag:)
Vad var det senaste du sa? minns inte men godnatt kanske:$ om jag inte pratat i sömn men ska höra då nathalie vaknar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0