Just one of a kind

Har ju varit i östersund i helgen på SM-pimpel. Jag kom hem kl 12 inatt och har sovit till kl 2 idag. Eller jag var vaken kl 9 för mamma ringde men då jag kollade mig i spegeln såg jag ett monster. Hela mitt ansikte har svullit upp så jag ser ut som en köttbulle och det kändes inte så lockande att gara till skolan då. Så jag har varit hemma hela dagen. Jag har egat och degat i sängen hela dagen och kollat på oth och bb. Nu snackar jag med grabbar från kalmar sen ska jag kolla lite mer oth sen coa nån gång ikväll. jag kommer måsta fara till skolan imorgon och på kvällen har jag först utvecklingssamtal sen ska jag vara emd finaste adam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0