du och jag under täcket baby

yoo, hockey blir min kväll ikväll. Skönt att ta det lugnt nån gång också!:)
ska kanske se lite let's dance om jag orkar också. Ska hjälpa mamma med lite saker sen ska jag sova nån gång ikväll också.
Imorgon agerrar jag hästmänniska vilket var ett bra tag sen sist! Jag ska följa med Angelia och hennes parti till SRK där det är hopptävling. Jag som har slutat helt med hästar saknar det faktiskt litegrann ibland, men då är det ju perfekt att jag får åka med imorgon! Det är ju trotts allt ganska roligt att följa med och bara kolla utan att rida, annars ska man måsta vara så nervös varje gång. Då jag följer brukar jag hjälpa till om det behövs och så filma är ju himla kul så det brukar jag också göra. Det enda jobbiga med att följa är för att man måste kliva upp hyffsat tidigt varje gång det är tävling men imorgon ska Angelina rida lite senare så vi åker lite senare imorgon och det är skönt tkr jag! aja, sluttjafsat om hästar, nu ska jag kolla in hockeyn! hare bäst hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0