But I still wake up

nytt i garderoben!

Sommaren flyter på som den aldrig gjort förrut, dagarna går nästan för fort. Jag har hunnit med en sväng till övik med pappa erik och filip där vi spenderade en natt. Vi hann med att shoppa lite, äta thaimat och bada såklart, det är sånt vi gör varje år, far bort i två dagar och bara lever livet. När jag kom hem till lilla hålan Kusmark insåg jag hur tråkigt det är att vara själv så jag fick sällskap av adam och oscar en liten stund innan jag skulle sova. Vaknade rätt tidigt idag och har hunnit med en del. Solat, varit ute och gått, städat så förtjänar jag lite mat innan jag och mamma åker in till stan för att handla sen ska jag med mina underbara vänner till trästocks och kolla på maskinen, vi kanske syns där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0