You turned out to be the best things I've never had

Hej! Tog mig faktiskt upp i morse och käkade lite till frukost men hade ont i magen typ hela förmiddagen för magen är inte van frukost eftersom man bara äter middag när man kliver upp typ 2 på dagarna på jullovet.
Vi hade lektioner till tio i 1. Bussen som skulle komma kom aldrig så vi stod ute och ferös ihjäl sen gick vi in efter typ 50 min. Pkte med kvart över 2 bussen hem och har sovit och ätit sen dess. Sov från halv 4 till 6. Men skönt ändå att om jag sover när jag kommer hem från skolan kan jag ändå sova på kvällen när jag egentlige ska sova xD!
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på oth sen ducha och sova.
Dålig start = dåliga betyg
Ha en fin kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0