SLÄKTTRÄFF

Tjo! Har varit på släktträff som jag sa. Vi fick smörgåstårta och marrängtårta men jag fick glass för jag tåler inte marrängXD Självklart blev det en massa prat och den som låter mest har ALLTID rätt i våran släkt. Så kommer det alltid vara och har alltid varit. Det kommer mera och mera småbarn och nya människor hela tiden. Kan vara bra med lite nya människor, det är alltid kul! Ikväll ska jag kolla på JVM tills jag somnar men ska försöka vara vaken och kolla på hela. Sen blir det att sova och imorgon kommer jag inte hinna  sitta vid datorn förrän på kvällen. jag ska åka på vb på dagen och har usmöte på kvällen så när jag kommer hem kanske jag uppdaterar om jag orkar.
kommer aldrig glömma vår hemliga uppgångXD
Ha en fin kväll!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Alice

åååh vilka minnen!! du måste ju skicka alla bilder!! :D

2012-01-09 @ 16:07:40
URL: http://alicelindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0