Fredag den trettonde

Hej! Idag hade jag med mig datorn på skolan för svenska arbete och tänkte blogga men glömde helt bort det! Vi slutade klockan kvart över ett då mamma kom och hämtade upp mig. Vi åkte vidare till ICA och handlade lite inför helgen då det inte händer mycket för mig. Jag tror jag ska bara slappa hela helgen så jag är pigg och fräch på måndag igen. När jag skrivt klart här ska jag hänga min tvätt sen äta god mat som mamma lagat, kan ta kort på det så ni får se! Och ikväll kommer mammas ''kille'', snarare gubbe skulle jag vilja kalla honom eftersom han är över 50 år.
min gitarrplats, sitter alltid där då jag spelar gitarr och tittar ut genom fönstret som är
jäms med golvet och rakt fram.
Chips har blivit min favorit! De ska egentligen vara sweet chili!(tror vi har det i skafferiet)
godis dom jag inte ätit på jäättelänge, eller iaf inte köpt en godispåse.
portér stek till middag!
med nån slags potatis som inte var gjord då jag tog kort..
En fin ljusstake mamma fick av våra grannar från thailand i julklapp!
En bild på hur jag ser ut ikväll.
Datorn lär gå varm ikväll!
Och såklart måste man ha en skön plats att sitta vid datorn också!
Och såklart mobilen!
Sen köpte jag ett nagellack i färgen orange som var på rean.
Det genomskinliga fick jag i julklappa av filip och ett likadant fast rött.
Sen MÅSTE nån färga mitt hår så jag blir av med min utväxt. Nån frivillig?
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0