everyday is a new day, it's just a part of everything

Tog en sparktur in mot byn. Åkte hem till angelina där jag blev fylld av kläder. Då jag kom dit rensade hon sin garderob = Jag fick det mesta hon inte ville ha/inte kan ha. Eftersom mina byråer jag har kläder i är smockade blir det spännande att få se om det går prejja lite till också! borde nog skaffa något mera att ha kläder på/i. kanske en sådan praktisk och fin sak
tror det skulle vara perfekt att bara få hänga kläderna på en galje, hänga den på ställningen och låta den va platt och fin. Jag är däremot expert på att bara preja ner kläderna i lådorna just nu då jag inte orkar vika ihop dom = skrynkliga och fula kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0