Just a kiss on your lips in the moonlight

Hej! Nu har jag äntligen tagit mig hem efter några dagar i kittelfjäll! Vi kom egentligen hem igår men jag åkte aldrig hem, jag for till älsklingen direkt och sov där inatt, mys♥ Jag kom vid 12 tiden och nu har jag hunnit packa upp allt och duschat. Ska på adams mosters dotters 1årsdag ikväll! Vi ska äta där osv, blir säkert trevligt! Adam sover här inatt sen åker vi till skolan imorgon. Eller han praoar och jag ska till skolan. Jag hade lovat bilder från tjejkvällen som kommer i ett annat inlägg men jag lägger upp lite bilder från kittelfjäll nu!
^han åker som en gud! Sen kom jag där och kunde knappt åka som man ska..
påväg hem!
xDxPpdpdpdXdxxdxdpdpdppxDp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0