I'm still alive but I'm barley breathing

sitter och dricker kaffe, försöker lära mig dricka de, det ska vara svart insåg jag just..♥
Idag gick vi genom nationella på svenskan. men bästa lektionen var nog SO'n, jag antar att jag tycker det är kul för jag jobbar mest på dom lektionerna och tycker det är intressant. Just nu har vi samhällsekonomi vilket är bra att veta i framtiden också antar jag, sånt med vad man gör med pengar osv.
När jag vaknade i morse kände jag mig jättesjuk men åkte ändå till skolan. Väl där hade jag piggnat till och orkade jobba lite. Elevensval hade vi skridskor vilket gick väldigt trögt så var bara med i början tills mina tår var förfrusna.. Jag gick in och spelade lite badminton mot Philip, jag fick smaka en bit choklad, det var nån ny sort! Marabouchoklad med saltlakrits i! måste köpa en sån tills imorgon då vi har nationella i svenska igen och ska skriva en uppsats på 2 timmar och 40 min.. wish me goodluck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0