Everyday i'm suffling

Hej! Kvällen började inte som planerat. Nog för att jag inte hade planerat den men jag brukar inte planera att tappa telefonen ner för trappan så skärmen blir mera sprucken än den lilla repan jag redan hade på den. Just nu ser min mobil ut så här.
Sen la jag mig och sov tills skellefteå gjorde första målet i hockey för då skrek dom där nere. Sen fick jag veta att jag inte är ensam som tappat mobilen så kännermig inte så forever alone om den saken längre. Nu bloggar jag och dricker hallonsoda. Snart borde sällskapet komma och ska snacka med han som kommer hit om försäkringar, han jobbar nämligen på folksam så han kanske kan ge mig lite tips. Sen ska jag duscha och sova. Är helt slut efter dagen och måste samla nya krafter inför imorogn. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0