All my life

Hej! dag 2  i kittelfjäll bjuder på skid/snowboard-åkning eftersom vi for hit för att åka i backen. Det är mycket roligare nu när vi är fler som åker. Lite tråkigt att bara åka med brorsorna eftersom filip bara klagar. Vi åkte skidor sen ville dom att jag skulle åka lite bräda så åkte ett åk och det är sjukt svårt! Och jag som är så feg går det ännu trögare för eftersom man måste våga för att ta sig nån stans, visst jag tar mig ner men inte på rätt sätt! Tim som är här åker som en gud och han försöker lära mig, visst det går lite bättre men kan fortfarande inte. Sen är det så himla brant också! Men ska göra ett nytt försök senare! Nu har vi ätit lunch och snart ska vi ut och åka igen! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0