when the sun goes down you make my world spin around

Imorgon då jag slutat har jag gått gymnasiet i två veckor. Dom har varit helt okej och lite till. Jag har hittat mig lite nya vänner och det är hur kul som helst!

Min klass är dock väldigt annorlunda, vissa normala, vissa INTE. Men det är så det ska vara tycker jag!

Idag har varit en kämpig dag då jag varit supertrött men ändå har vi skrattat massor, åt allt och ingenting.. Tog en prommis till coop med några och köpte lite onyttigheter, hade inte så värst jobbiga lektioner och god lunch.

Imorgon har vi skolfoto, vilket är det värsta jag vet.. efter insparken men den är ett tag bort sa en kompis idag som gör den på oss.

Annars då? inget speciellt händer i mitt liv, jo lite kanske, jag har den finaste pojkvännen i världen, ingen klår han, mina vänner får mig alltid på bra humör, jag orkar åka till skolan och vara positiv för jag ser fram emot att träffa alla kompisar, min familj är som vanligt, tråkiga men visar sin ljusa sida ibland, bra musik och alt är bara helt jävla perfekt. Jag lever livet som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: emmas

Så fin oliviaaaa!!

Svar: Taack!
None None

2012-09-15 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0