Den enda regeln är att du ska ha så jävla kul och du ska dansa, pausa

hej, äntligen har jag blivit frisk men jag har ett väldigt fult märke i ansiktet som förhoppningsvis försvinner. Jag har hunnit vara hos min pojkvän som jag inte träffat på en vecka, jag sov där från igår till idag vilket var väldigt mysigt. Idag har jag hunnit med att sova en hel del då jag var jättetrött. Var på möte med US, åt en pizza medans då jag var så himla sugen på de tidigare. Jag har även städat både mitt rum och filips rum (och bytt sängkläder) eftersom jag sover i hans rum då inte han är här för jag vill inte ''dela'' rum med min mamma när det finns andra ytor att vara på -.-


Imorgon åker jag med min pojkvän och hans pappa till nolia där vi ska gå runt ett tag, blir nog trevligt sen ska jag hem och bara slappa. Vi får höras en annan dag då jag har något att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0