You know that I can use sombody

Ny soffa!
ser ut såhär idag
Hej! Nathalie sov här inatt. Vi hann inte med så mycket men en tripp till ica maxi blev det. Då vi kom hem kollade vi på lite tv sen somnade vi, eller ja jag somna mkt tidigare än natta men jag var så jävla trött... hatar att vara trött!
Aja, idag har vi åkt moppe till Ersmark hem till henne. Jag har tagit mig hem därifrån och nu sitter jag och slappar vilket var ett tag sen. Jag har jätteont i mitt ben btw. Jag vet inte vad jag har gjort, när jag skulle känna på mitt ben i morse så stack det typ till i benet sen har det varit ömmt hela dagen. Det är fortf de men det går nog över snart:D kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0