one last time

hej! superdålig på det här med blogga.. insåg för några dagar sen att mina inlägg är så tråkiga, en anledning till varför ingen läser min blogg kanske? Aja, jag skriver för att kunna läsa i framtiden vad jag gjorde då jag var såhär gammal som jag är nu, vet inte vad jag pratar om nu men.
Minns inte vilken dag jag bloggade sist men jag har inte gjort nått speciellt. Varit med pojkvännen och myst. Har hängt med nathalie sen igår eftermiddag. Vi har kört moppe och grillat med vänner, riktigt trevligt var det faktiskt. Vi umgicks med några jag inte umgås med annars och insåg då att det kan vara kul att variera sitt sällskap ibland! måste göras om. Ikväll har vi ätit gooood mat som na har gjort och hon kom hit med den. Sen glass och chokladsås till efterrätt. Vi tog en moppetur in till lillbyn och hängde lite, kom just in. Snart är det bb men måste gå på toa före så heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0