Nossa, nossa, assim você me mata

en riktigt dålig och ful bild jag tog i morse på en del av min klädställning..;D
Heej! Är hos min pappa nu och har just ätit lite nudlar till frukost. Han kom för att hämta filips moppe så jag liftade med han hit idag. Var egentligen tänkt att jag skulle åka en sväng till Angelina idag men det blir nog inte så, tror jag stannar här hos min pappa ett tag till då jag känner mig så ensam i kusmark eftersom det är bara jag hemma där och det kan blir lite tråkigt i längden.. Imorgon ska jag nog vara med finaste brudarna och se the vow, har hört att den ska vara riktigt bra så litar på de. Annars tar jag bara dagarna som dom kommer nu på lovet. Hoppas ni gör detsamma! Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0