It's a beautiful weather

Min datorpaus tog slut nu, eller ja rättare sagt igårkväll kanske eftersom jag kollade lite oth. Gör kanske ett nytt försök nån annan gång vilket inte är värt de. Sitter iaf ute i solen och bara drömmer om hur sommaren kommer bli, helt fantastiskt väder är det och jag klagar inte. har suttit och sjungit och lirat lite gitarr för mig själv, trodde jag iaf. Sen kom jag på att dom som går eller cyklar förbi hör mig då jag sitter ute och mina grannar.. Hade tänkt snippa in en sväng till stan men tänker inte åka från detta fina väder förrän det fösvinner! Snön smälter som en isglass på sommaren vilket är ett gott täcken. So-provet idag gick bättre än förväntat, eller kanske inte ska säga nått innan jag fått veta resultatet men det kändes bra iaf. Vi fick sluta tidigare då vi inte hade nån elevensval vilket jag inte tackar nej till hihi och såklart tog jag min trasiga moppe hem.
. Ikväll kommer min favvokille hit och sover med mig, mys! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0