I'm still alive and I'm barely breathing

Jaha, det går bra för oss här. Dock är vi helt slut men vi har hunnit med att ha hur kul som helst och det här är bara början. Vi åkte ju som sagt lite sopsäck igår och hade då roligt, det var superjobbigt för man måste ju gå upp för backen och efter ett tag blir man helt slut. Idag har vi åkt i backen, vi har åkt vilse en gång och det var nått av det jobbigaste jag varit med om. Igår då vi var ute och åkte sopsäck så åkte vi fel också.. Men vi har då inte annat än fått oss lite motion. Nu sitter vi och tar det lugnt och har kommit in för ett tag sen. Vi åt lunch och fikade på solkatten där det var helt okej mat faktiskt! Vi hade duschat och snart åker vi nog iväg mot nått ställe där vi ska äta middag. Ikväll är det hockey och så tur som vi har så har vi den kanalen i stugan. Tråkiga inlägg jag skriver nu när jag är här men jag har lite svårt att formulera mina meningar så att det ska bli intressant att läsa men lev med det eller dra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0