heaven is a place on earth

hej, nu har vi äntligen tagit oss fram till hemavan efter en lång bilresa kändes det som.. vi stannade överallt och mamma och nisse var så sega så det är inte klokt! Vi har iaf ätit mat och stugan är supermysig och fin! jag och natta får ett eget rum och dom andra fem tränger in sig i ett rum med bara en extra säng, hihi allt för oss unga;) vi är trötta båda två så vi ska bara ta det lugnt idag så vi har energi imorogn. vi kanske tar oss en prommis om vi orkar men annars ska vi nog göra bort lite plugg och läxa.. ska nämligen göra ett kapitel i boken om mig, so prov nästa onsdag som vi ska plugga till, no uppgifter ca 20 st, typ 40 matteuppgifter sen får jag vila. Dock så lär nog inget av det bli av men ska kanske vara duktig en gång och ta tag i det, är ju roligare om man är två. Vi fick god mat till lunch och nu är vi snart själva med gunnar och ebba här i stugan. Jag och nathaie har varit duktiga och bärt in alla saker och nu ska jag inte skriva massa onödiga saker mer, ha det fint! kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0