Godnatt guldet

fuckfuckfuck, nu är SM-guldet borta för skellefteå aik. Vi kollar på hockey men det är nog lika bra att stänga av tvn om jag hade fått bestämma! Vi har varit och ätit och jag hpller på att sprängas just nu. Nathalie kollar på film, alvin och gänget 3 och jag ska nog snart sova för jag är så sjukt trött då jag är den enda som inte sovit någonting idag på dagen. Jag var duktig och kände mig som hanna J då jag städade bort lite här sen kände jag mig inte så duktig längre.. gav upp då jag kom på att jag började bli som hon... Dom andra myser i soffan medans jag bara vill blunda för hockeyn...
snigga!
Imorgon ska vi åka skoter då det ser ut att vara bli fint väder, jag lovar att ta med mig kameran så jag kan fota, och jag kommer lägga ut bilder då jag kommer hem då internet går så segt här då hanna har mobilt bredband med sig som hon har pluggat in i datorn. Hon har en superfin dator som hon vann i nån lotterigrej, det är en mac book air! Den är typ tunnare än en iphone och har huuuur sköna knappar som helst! Skule helst vilja skriva en hel roman här, vilket jag har gjort nu. Ska inte skriva nått mer nu, kärlek på ni fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0