NYÅRSAFTON

Hejsan! Idag är det nyår och jag ska fira det med mina underbara vänner. Jag känner på mig att detta kommer bli hur roligt som helst. Jag har ingen aning om vad vi ska göra eftersom jag inte var med och planerade men dom har berättat lite och äta tacos sen vet jag inte så mkt mera.

Just nu är jag hos min pappa och har just vaknat. Jag ska snart få skjuts till Kusmark där jag ska äta lunch, ducha och fixa mig så jag ser lite snyggare ut än vad jag gör nu iaf. Jag ska ha en svart klänning med svart spets på och jag tycker den är både ursnygg och hur skön som helst!

Igårkväll satt jag mest och pratade med folk på skype och det var faktiskt roligt! Sen somna jag typ halv 2 så sovde till 11 idag medans jag brukar sova bara till typ 9-10 nu för tiden. Skönt med lite sovmorgon!

Vilka ska ni fira nyårs med och vad ska ni göra?
Kommentera om ni vil dela med er!

Ha en superbra nyår allihopa!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0