MISTLETOE

Hejsan! hade sett framm emot denna dag för att slippa alla lektioner men skulle kanske inte ha gjort det, hade hellre haft lektioner enligt min åsikt iaf. Men man får inte alltid som man vill. Vi hade om fattiga barn, demokrati och nå mera. Sen innebandy där lärarna vann.. dom sugå.
men iallafall så har jag kommit mig hem och fikat litegrann. Snart ska jag ta på mig ridkläder och prommenera till grannen där hon vill ha hjälp med att rida idag. Antar att jag ska rida maggan och det är alltid lika roligt! Kanske kan hästarna och erica få mig på bättre humör.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på någon mysig film, tror det blir braids maids(?) som linn rekommenderade.
Kom till kågekyrka imorgon 18.30 och lyssna då jag sjunger denna låt! ALLA ÄR VÄLKOMMNA!!
ni får ha det så bra!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0