MÄ MÄ MANGE

Hej! Sista dagen idag! Så himla skönt! och fort gick den också! Vi hade julkonsert, jag sjöng mistletoe.. spelade spel och fick fika, lunch sen fick vi betygen och då var dagen slut! Det alla gick och väntade på hela dagen var såklart betygen och endel blev mer nöjd än onöjd men själv tycker jag det var helt ok! har inte kämpat för mera än jag fick och det är ju bra! Jag bestämmde mig i sista sekunden att jag skulle till stan så for med brudarna på stan och köpte en julklapp till en familjemedlem som var hur snygg som helst! Hoppas han blir glad! Vi åt på carl victor och tog kvart över 5 bussen hem. Har slagit in julklappen och tagit lite kort. Här har ni dagen inköp som jag kan visa iaf!
Hårband från glitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0