JULKONSERT

Hejsan! 2 dagar kvar till julafton och imorgon har jag sista lektionen 2011! vi får betygen och jag är nådigt nervös men tror på g iaf!
Ikväll har det varit julkonsert i kågekyrkan. Jag åkte buss till Lovisa Koss innan och fick åka med dom till kyrkan! Vi sjöng en hel del låtar och själv sjöng jag mistletoe med justin bieber som jag lagt ut så ni kan lyssna.. vet att det låter illa men jag gjorde mitt bästa iaf. Efteråt åkte vi hem och nu ska jag äta middag.. hmm lite sent kanske, men har helt ärligt inte hunnit göra de så passar bra nu! Sen skallar jag kudden så jag orkar med sista dagen också!
Vi har sovmorgon imrogon till 20 i 9 så jag kan åka med 8.10 bussen så jag får en halvtimmas sovmorgon iaf! Skönt. har jag tur kanske jag hinner ducha mellan julkalendern och innan bussen går!
såhär såg jag ut ikväll^, checka in skorna! visst är dom snygga?!
Sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0