GOD JUL

måste nog börja med att säga GOD JUL!♥
Min dag började kl halv 8 då jag klev upp och gick till Erica för att släppa ut hästarna! Täckade alla, släpppte ut dom och mockade åt eriacs hästar innan jag begav mig hemmåt igen. Vi har sett julkalendern och öppnat en julklapp! Jag var så nyfiken på min grannes julklapp så öppnade en av dom och där i fanns en superfin t-shirt!
Snart ska vi nog äta frukost som blir gröt sen ska jag ducha och klockan 1 åker jag vidare till min pappa där vi ska fira resten av julafton eftersom mamma jobbar! Jag hoppas det finns någon julklapp till mig där också! Sen har jag såklart köpt en massa julklappar! Jag älskar att köpa julklappar och dom är inte billiga heller! Hoppas alla blir glada.
Men ni får ha en superfin julafton!
GOD JUL än en gång!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0