1 DAG KVAR

godmorgon! ställde väckaren på 10 över sju i morse och kollade på det näst sista julkalender avsnittet! Jag tycker den är superbra och så är den ju spännande också. Somnade om halv 8 igen och sov tills 10.10. har bara legat i sängen och slappat men ska inte göra det riktigt hela dagen hade jag tänkt. Jag hade tänkt koka knäck. Kanske vara ute ligtgrann och få frisk luft sen ska jag till Erica min granne och göra kväll åt hästarna då jag och några andra ska hjälpa henne med hästarna nu under jul då hon är borta. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på! Kanske blir att fara och vara med lite vänner om jag tar mig någonstans.
haha erik fick bli fotomodell och visa min egensydda onepiece...
Ha en bra dag!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Britt Arvidsson

Alltså nog blev du då gullig i den. Men herregud snart växer du genom taket Erik!

2011-12-25 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0